zondag 9 juli 2017

Cadeaubon.

Cadeaubonnen, ik houd ervan. Ik kreeg er verschillende met m'n verjaardag en een ervan was van onze favoriete MOLEN. Het is ongeveer 35 km bij ons vandaan en daarom zijn we er met een omweg naar toe gereden zodat we er mooi bij lunchtijd waren. Lekker weer was het, dus heerlijk buiten op het terras eten. Onderweg zagen we deze windwijzer, die ik heel toepasselijk vond bij ons tochtje. Weet je wat ik ook zo leuk vind, bij de bon doet de molenaarsvrouw een ansichtkaart van de molen. Ik gebruik de kaart altijd om de gulle gever te laten weten dat ik van het cadeau heb genoten. Dus morgen gaat hij op de post.

6 opmerkingen:

  1. Leuk om op een later tijdstip dan je verjaardag te genieten van je cadeau, ik heb dat ook altijd met theaterbonnen.
    Veel plezier nog en groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook zo van cadeaubonnen! Alleen de voorpret al, in gedachten wel tien keer uit te geven.
    Goed idee van de molenaarsvrouw, de kaart en van jou om die als bedankje te versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn cadeau! En zo krijgt de gever dankzij de molenkaart ook nog een verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zitten jullie toch altijd lekker te smikkelen. En deze keer dus van een cadeaubon, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. En wat ziet het er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen