dinsdag 20 december 2016

Geduld.

Heel veel geduld moet je hebben om zo'n enorme werken te maken van duizenden stukjes plastic, zaden, pluisjes en vliegen die hangen aan dunne draadjes. Fascinerend om te zien alhoewel ik in het begin wel moest wennen aan de dode dieren. Ik had van tevoren wel gelezen dat al de dieren in haar werken een natuurlijke dood zijn gestorven, maar toch ! Ik wou het wel zien want ik vind het fragiele van haar werk zo mooi. Heb ervan genoten en dan vooral van de serene rust die ervan uitging. Het was prachtig en nog te zien tot en met 8 januari in HET NOORDBRABANTS MUSEUM>.

5 opmerkingen:

  1. Ja, wat bijzonder hé! Ik heb er ook zo van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig...vooral die "onliemiepluizekes"...:-) De werken met dode dieren, die lijken me net iets te ver gaan... grellig ook al zijn ze een natuurlijke dood gestorven... maar de rest is geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto. Je hebt het fragiele prachtig weten te vangen.

    BeantwoordenVerwijderen