zaterdag 10 december 2016

De dag van de kleine schrijver.

Dit waren zo ongeveer de eerste woorden op de radio waar ik  deze morgen mee wakker werd. Ik wist niet dat die dag er was, tegenwoordig is het elke dag "de dag van"........ maar nu was het een mooi moment om er op m'n blog aandacht aan te schenken. Vorige week bestelde ik namelijk een bundel van zo'n "kleine" schrijver, Els van DINGEN DIE FIJN ZIJN>. Een bundel met mooie, lieve, hartverwarmende en hartverscheurende kleine gedichten en gedachten heeft ze op papier gezet. Mooi Els, ik geniet ervan evenals van de mooie tekeningen die erin staan. HIER nog een link naar "De dag van de kleine schrijver".
Dan ook nog even een berichtje over de GIVE AWAY die we laatst hebben gekregen. Lieve Toos en man van Toos stond er op de, ook weer mooie, kaart die er bij gevoegd was. Nou, "man van Toos" heeft het boek met veel plezier gelezen en ik ga dat beslist ook doen. C. zou het een prima boek voor de leesclub vinden. Heel nieuwsgierig ben ik geworden over hoe ik dit boek ga beleven want na het lezen van de achterflap en het ver haal van C. dacht ik, dit zijn twee verschillende boeken. Het is maar wat je eruit pikt en wat jij als lezer het belangrijkst vindt natuurlijk.

4 opmerkingen:

  1. Dat waren fijne pakketjes. Ik ben benieuwd wat jij van het boek vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms staat er verkeerde informatie op de achterflap. Ik heb dat al diverse keren meegemaakt. Nu ben ik dubbel nieuwsgierig wie er "gelijk" heeft: C of de achterflap (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. -Bloos- en -bloos- en -bloos-.
    Merci en dikke kus!
    En ook benieuwd naar de verschillende meningen over het boek!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel heel erg leuk om zoiets te winnen. Ik ben benieuwd hoe je het zult vinden. Ben jij ook zo iemand die meteen door leest. Bij mij moet een boek eerst uit, dan doe ik alleen de dingen die echt moeten!

    Veel leesplezier!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen