woensdag 1 juni 2016

Halvemaan tas.

Het was weer eens tijd dat er een tas gemaakt werd voor het tassenproject van onze dochter. Ze wil er 52 maken ( met hulp van mij ) van verschillende materialen die we zo her en der bij elkaar scharrelen. Afgelopen vrijdagavond zijn we dus weer lekker bezig geweest. Het hengsel en het stukje leer waar de rits in zit kwam van een oude tas van haarzelf, De rest van het leer is van een oud bankstel en de voering is een restje ( ook gebruikt ooit voor een schooltas ) uit mijn lappenkist. HIER kun je zien waar ze het idee vandaan heeft gehaald. Na de koffie waren we eraan begonnen en 's-avonds ( het was wel laat geworden ) kon ze hem mee naar huis nemen. Alletwee blij, want dat lukt niet altijd.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig! Helemaal mijn ding! En dan met leer nog...dat vind ik helemaal knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tas, zou hem zo willen hebben. Wat zijn jullie handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tassen naaien lijkt me ingewikkeld. En dan ook nog van leer! Hij is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om te zien handig zo'n tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie zelfgemaakte tas! Fijn om zo samen te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tas, en de binnenkant? Ook nog een voering of zij vakje?

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen