maandag 13 januari 2014

Uitdaging

In de eerste week van het nieuwe jaar kreeg ik een mail van  langlevejehuis.nl waarin allerlei tips over duurzaamheid. Er stond ook een bericht in over de Free Fashion Challenge ( een jaar lang geen kleding kopen ) waar mijn aandacht door werd getrokken.  Heb meteen het bericht naar mijn dochter gestuurd en zij vond het wel een uitdaging. En nu doen we alle twee eraan mee. Ik ben vooral benieuwd waar ik het komend jaar voor kom te staan, wanneer er kleding stuk gaat of wanneer er bij het tevoorschijn halen van de zomerkleding dingen tussen zitten die eigenlijk toch wel aan vervanging toe zijn. Kan ik daar dan creatief mee omgaan, want je mag ook geen accessoires kopen of nieuwe stofjes om zelf wat te maken. Word vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten