zaterdag 7 december 2013

Boerenbontengeltjes

Sinterklaas ( wat heel leuk was ) is voorbij dus nu op naar de gezellige kersttijd. Misschien zeg je, hè nu al een feestelijk gedekte tafel, maar dat had een rede. De engeltjes, die je hier kunt vinden, maar dan gewoon wit heb ik versierd met het aloude Boerenbont motief. Die had ik nodig omdat mijn dochter voor familie, vrienden en kennissen een online tijdschrift heeft gemaakt over alles wat zoal met de feestelijke decembermaand heeft te maken. Wetenswaardigheden rondom de tradities van Sinterklaas Kerstmis en Nieuwjaar, zelfbedachte kerstbomen door de jaren heen, een mode item, recepten, horoscoop, een gastcolumn en natuurlijk verschillende kerst tafels. Aangezien ik nog een Boerenbont servies in de kast heb staan, kon ik met deze Boerenbontkersttafel een kleine bijdrage leveren aan haar "Kerst Glossy".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten